26 Temmuz 2013 Cuma

Berivan'ın ilk Quilling Tablosu

   
 Evetttt işte Quilling tablolarımız karşınızda ...
 öncelikle sanat alanında ilgili ve istekli öğrencileri bir arada toplayarak 10-12 kişilik bir grub oluşturdum başladıklarında quilling'in ne olduğu ile ilgili hiç bir fikirleri yoktu. Ama heyecanlıydılar. öncelikle Quilling'in ne olduğu ne işe yaradığı nerelerde kullanıldığı gibi bilgiler verdim örnekler gösterdim. çok sevdiler ve çok çalıştılar, birlikte güzel paylaşımlarla bir dönemi geride bıraktık ve şimdi meyvelerimizi topluyoruz...  yaptıklarımızı sergiliyoruz... Bilgi evimizde yaptığımız sergi harikaydı , herkes çok beğendi ve çok takdir etti. Ben ise o kadar mutlu oldum ki. öğrencilerimin gözlerindeki o ışıltıyı görmek bile bana yetti .hepsi yaptıklarından gurur duyuyor, beğendikçe çok mutlu oluyorlardı. bu ise tamda benim istediğim manzaraydı zaten . hepinize kocaman  kocaman teşekkürler  ediyorum , hepinizi çokkk seviyorum canım öğrencilerim  ...  Her şey  çocuklar için....

 
 



Berivan Aktaş'ın yaptığı tablomuz ilk bitirdiğimiz tablo olma özelliğine sahip :) çok mutlu olduk bu tablo bittiğinde ve o zaman dedik ki harika şeyler çıkaracağız ortaya gerçekten de öyle  oldu isterseniz tek tek gezin siz karar verin :)

 
 
 

 
 
 

 

İleriki zamanda nasıl yapıldığıyla ilgili bir video hazırlayabilirim inanın göründüğü kadar zor değil . isteyen herkes biraz çalışarak yapabilir, insan hayal gücünü de ekleyince siz düşünün neler  neler çıkar ortaya ...


 
 



 

 
 
 

 
 

 



 
 

 


Yorumlarınızı esirgemezseniz çok sevinirim....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder